Jak zwiększyć sprzedaż w turystyce?

Turystyka, jak każda dziedzina gospodarki, wymaga również aktywnej i skutecznej sprzedaży wybranych usług turystycznych. W turystyce zatem można wymienić wiele technik aktywizacji sprzedaży i akcji promocyjnych, którymi można przyciągnąć uwagę klientów i zachęcić ich do skorzystania z danej usługi. A wszystko po to, by zwiększyć sprzedaż.

karlstejn-castle-1551494-1280x960

W turystyce w promocji sprzedaży najczęściej stosowaną metodą jest obniżka cen oraz specjalne rabaty uprawniające do zniżek w przypadku korzystania z dodatkowych usług. Popularne stają się specjalne karty, dzięki którym osoby korzystające np. z noclegu w danym hotelu mogą korzystać z licznych zniżek na terenie całego miasta (jak w Krakowie lub w Poznaniu), a nawet na terenie całego kraju.

Ze zniżek w całej Polsce mogą korzystać Ci, którzy są posiadaczami Karty Polskiej. Ta karta to przede wszystkim liczne rabaty, których celem jest zachęcanie turystów do korzystania z licznych usług oraz do korzystania w różnych atrakcji na terenie Polski. Specjalny katalog pozwala zapoznać się posiadaczom takiej karty ze wszystkimi miejscami, w których udzielane są rabaty oraz ich wysokość.
Inną często praktykowaną w turystyce formą zwiększania sprzedaży jest organizacja konkursów oraz loterii.

Foto: http://pl.freeimages.com/photo/karlstejn-castle-1551494