Odzież jako gadżet dla młodych klientów

Młodzi klienci to grupa, o którą warto walczyć. Być może współpraca z nimi nie zapewni firmie oszałamiających zysków, nie można jednak zapominać o tym, że młodzi ludzie, choć niekiedy nie mają pieniędzy, są wyjątkowo wpływowymi konsumentami.

 

O ich sile przekonało się już niejedne przedsiębiorstwo próbujące traktować ich z góry, nie da się przy tym zaprzeczyć, że uczenie się na tego rodzaju błędach jest zdecydowanie mniej kosztowne niż ponawianie ich. Niestety, zabieganie o młodego klienta nie jest zadaniem prostym i z pewnością nie pomogą nam w tym standardowe gadżety reklamowe i typowe upominki wręczane zazwyczaj zleceniodawcom.

Młodzież świetnie orientuje się przecież w zagadnieniach związanych z reklamą oraz marketingiem, jeżeli więc spróbujemy przekonać ją do siebie stosując w tym celu schematyczne rozwiązania, narazimy się na niedowierzanie połączone z jawną ironią.

Być może zatem warto zainwestować nie w typowe gadżety takie, jak długopisy lub breloczki, ale w odzież z nadrukiem reklamowym? Młodzi ludzie lubią wyglądać oryginalnie, jeżeli więc odzież taka będzie wykonana z dużą starannością i z szacunkiem dla obowiązujących obecnie trendów, może przynieść firmie niemałe korzyści.

Foto: http://pl.freeimages.com/photo/wear-shop-series-2-1544046