Mały gadżet reklamowy – wielkie możliwości

Firmy, które decydują się na wręczanie klientom drobnych upominków nie budzą już większego zdumienia. Kilkanaście lat temu rzeczywiście podziwialiśmy nietypowość ich podejścia do klienta, teraz jednak wydaje się nam, że gadżety reklamowe to coś naturalnego.

 

Co więcej, choć wręczają je nam firmy działające w różnych branżach i niemal żadna nie jest nas już w stanie zaskoczyć prezentem tego typu, nadal czujemy się mile podłechtani otrzymując podobne upominki. O sile gadżetów reklamowych decyduje przede wszystkich ich niezobowiązujący charakter, ich pierwszych twórców w szczególny sposób wypada więc pochwalić za to, że stworzyli rozwiązania, które nie sprawiały wrażenia nachalnych.

Owszem, przyjmując gadżety reklamowe liczymy się z tym, że wręczający je podmiot oczekuje pewnego rewanżu z naszej strony, nie odczuwamy jednak wywieranej na siebie presji, z którą z pewnością mielibyśmy do czynienia, gdyby w grę wchodziły większe prezenty.

Specjaliści zawodowo zajmujący się marketingiem zwracają przy tym uwagę na to, że gadżety spełniają swoją funkcję promując firmowe logo i skłaniając obdarowanych nimi klientów do określonych reakcji konsumenckich. Są to zatem rozwiązania przynoszące korzyści każdej ze stron.

Foto: http://pl.freeimages.com/photo/father-time-3-1543745