Jak korzystać z mailingu?

Mail może okazać się wyjątkową siłą w internetowej reklamie. O potędze jego działania mogli się już przekonać liczni pracownicy działów marketingu oraz te osoby, które promują swą działalność m. in. za pomocą poczty elektronicznej.
Na czym polega fenomen mailingu? Jak mądrze wykorzystać to narzędzie w swej działalności?


Dobry mail reklamowy to przede wszystkim mail przemyślany, dobrze napisany i wysłany do odpowiedniego odbiorcy. Lakoniczny komunikat wysyłany do tysięcy przypadkowych osób to błąd, który często popełniany jest przez początkujących. Niestety, o braku skuteczności takiej formy mailingu można się bardzo szybko przekonać na własnej skórze.
Ci, którzy uczą się na własnych błędach i pracują nad swą efektywnością, staranniej przykładają się do przygotowania strategii kampanii reklamowej prowadzonej za pomocą poczty elektronicznej. Oni dokładnie określają grupę docelową, wykorzystując do tego bazę danych. Choć takie rozwiązanie wiąże się w wyższymi kosztami, jego skuteczność jest znacznie większa.

W mailingu bardzo ważna jest również umiejętność przekonywania. Lepiej unikać tu zbyt nachalnej reklamy, która zniechęca potencjalnych klientów. Znacznie lepiej sprawdzają się prawdziwe komunikaty oraz wiarygodne informacje.

http://pl.freeimages.com/photo/3d-yellow-at-sign-1237834