Internet a przedsiębiorcy

Małych i wielkich przedsiębiorców łączy jedno – chętnie wykorzystują internet jako tanie i skuteczne narzędzie promocji. Dla firm medium to stało się źródłem wielu nowych możliwości, z którego też bardzo chętnie korzystają.

Postęp technologiczny zmienia sposób funkcjonowania firm, jednak żadna nowinka nie spowodowała tak wielu zmian, jak popularność internetu i powszechny dostęp do tego medium. Jak firmy wykorzystują nowe narzędzia?
Mali i wielcy przedsiębiorcy, nowe i działające na rynku od wielu lat firmy – wszyscy oni docenili internet jako źródło cennych informacji oraz miejsce, w którym każdy właściciel firmy może umieszczać informacje na temat swój oraz prowadzonej przez siebie działalności. Dzięki temu nawet małe firmy, dysponujące ograniczonym budżetem, mogą się skutecznie reklamować za pomocą wizytówek online, katalogów czy też firmowych stron WWW.

To tanie i skuteczne narzędzia, z których korzysta około 80% polskich przedsiębiorców. Z jakimi skutkami? Z coraz lepszymi, co wynika z rosnącej wiedzy na temat potęgi internetu oraz coraz lepszej umiejętności posługiwania się tym medium.