Cechy dobrej wizytówki

Każda firma powinna troszczyć się o to, aby jej oferta trafiała do jak największej grupy klientów. Cel ten można osiągać na wiele sposobów, jednym z najskuteczniejszych już od lat wydaje się jednak zaopatrzenie się w dobre wizytówki.

 

To one przypominają klientowi o istnieniu konkretnego przedsiębiorstwa i sprawiają, że w każdej chwili ma on dostęp do danych pozwalających mu na powrót do solidnego wykonawcy jego zleceń, warto więc dołożyć wszelkich starań, aby były wykonane z dużą starannością. I choć wizytówki charakteryzuje niewielki rozmiar, bardzo często możemy przekonać się o tym, że ich przygotowanie nie jest wcale proste.

Naprawdę dobre rozwiązanie nie może być ani zbyt typowe, ani zbyt niekonwencjonalne, kluczem do sukcesu jest więc nie tyle oryginalność, ile czytelność wizytówki. Owszem, oryginalny akcent sprawia, że wizytówka zapada w pamięć, a staranność jej wykonania przyczynia się do tego, że po kilku miesiącach nadal jest czytelna, w pierwszej kolejności należy jednak skoncentrować się na tym, aby pojawiły się na niej wszystkie informacje pozwalające na identyfikację naszej firmy. Ozdobniki, choć przecież ważne, mają już drugorzędne znaczenie.

Foto : http://pl.freeimages.com/photo/business-card-on-table-1616791